Sunday, February 22, 2009

Kenangan 1997-1998

Hai... malam ni saja bosan buat asigment... so dok syok scan buku.. . jumpa pulak kad asrama ni... zaman aku sekolah form 4/5... masih cantik lagi kad ni... ini jerlah kenang-kenangan ... Kelakar jer tengok muka dulu2... Tapi zaman tu memang seronok sangat tak lah macam sekarang ni tension banyak sangat kerja... dekat sekolah ... dulu belajar dekat sekolah cikgu yang banyak kerja .. tapi sekarang aku pun dah join cikgu2 aku dulu... sibuk jugak... Itulah berkorban apa saja... cikgu ni memang lilin... tapi aku berdoa jerlah... semoga apa yang dikorbankan ini dapat keberkatan dunia dan akhirat... memang dunia teruk sikit tapi kita tak tahu apa yang mungkin kita akan terima di akhirat kelak.. yerlah manalah tahu anak2 murid kita tu selalu doakan kita... terkenangkan jasa2 yang dah kita bagi pada diaorang macam aku ni tetiba jer teringatkan cikgu2 kat SMVK.. Semua cikgu2 aku memang best... Tapi tak tahulah pulak tahap ketensionan mereka masa ajar aku... Well i love u all my teacher...Sayang SOKMO...