Tuesday, March 3, 2009

Demam ChikenPOX

ha sedihnya anak dara aku dua orang kena demam chiken POX.. Habis satu badan semua naik... muka pun habis... dok merawat siang dan malam... sampai emak bapak pun jadi tegang juga... sebab masing-masing risau kan anak yang dok merengek jer... Yerlah demam ni mananyer baik 2-3 hari... Paling cepat pu 2 minggu...Kesian anak mama... Yerlah benda tu gatal and miyang... So bukaklah aircond 24 hours... Mama pun amiklah cuti MC and CRK... Ari isnin abah pulak cuti... So mama tinggal kan budak-budak ngan abah dia... Aku pun mintalah cRK untuk esok ... Balik jer dari sekolah aku tengok anak-anak aku dah kemas beg ,,.. Nak pergi umah nenek... Ih... buatpelah pulak nak pergi umah nenek dia ... aku dah elok amik cuti... Abah diaorang nilah sibuk sangat nak hanta budak2 kat KOTA tu... Aku tak boleh tido malam tu... Bengkak mata menangis sebab anak aku dihantar umah nenek diaorang... EHHHHH geram sangat kat abah dia ni... Tak paham langsung perasaan seorang ibu ... Suka-suka jer nak tinggal anak-anak tu kat kampung...Oh... Kakak dengan adik ... mama RINDU sangat... mama bosan lah dok umah ngan abah ni... Sunyi jer umah ni... budak dua tu tak der... Tapi yang paling sedih nya lagi bila nenek diaorang kata amik 13.3.2009 nanti.. Ya ALLAH ... Tuhan jerlah tahu perasaan aku ni... Entahlah kalau suami yang tak der kat umah tu aku tak pernah pulak rasa macamni... Ya Allah Tabahkanlah hati aku ni....