Tuesday, December 2, 2008

Pendaftaran SMP KPM-OUM(29.11.2008)



Pendaftar OUm dari 8.00 pagi sampailah siap ... bermulalah aku sebagai seorang pelajar OUM PJJ... Wah... banyak kerja lah lepas ni ... so from now on aku kena lah belajar tak buang masa ... macam selalu aku wat ... dok lepak depan t.v... Nampak nyer aku kurus lah lepas ni... tapi untuk dapatkan segulung ijazah aku kena buat juga...

Hari pendaftaran jumpa lah senior ... Nazri si boroi... he he dia pun sama juga ngan aku baru nak daftar... So ini adalah semangat pada aku ...ada juga senior yang baru nak sambung belajar...


Tapi yang best Ada sis Linda ... makin akrab alah aku ngan sis LInda ... sekarang kawan satu ZOn tempat tinggal ... and selalulah aku jumpa dia kalau pergi kelas nanti ... walaupun lain kelas.. Thank you Kak Linda banyak tolong eden.. eh he eh he he ...

Untuk rakan-rakan lain GOOD LUCK untuk meneruskan perjuangan kita ...Semoga kita akan berjaya bersama...