Thursday, June 9, 2011

coretan panas....

entah kenapa mendidih betul aku malam ni... kadang-kadang kita jaga hati orang tapi dia buat tak paham jek... yang paling menyakitkan hati bila saat-saat kritikal ni dia buat hal ... tak membantu betul kan... sekurang-kurangnya tolong kurangkan stress ke ... ini tidak semakin menaikkan darah aku...sedih sangat macam lah siapa kita ni langsung rasa tak dihargai...dah lama aku rasa tidak dihargai olehnya...tak pernah nak berterima kasih atas pengorbanan aku... tapi malas nak pikir buat aku sakit kepala jek...baik aku teruskan dengan hobi baru ku.... upgrade diri sendiri...asyik fikir org lain sampai diri sendiri pun tak dititik beratkan ...sekarang baru sedar ... oleh itu sayangi diri kita sebelum kita menyayangi yang lain-lain...

luahan hati seorang graduan yang sedang menyiapkan tessis...emmm