Tuesday, June 28, 2011

3 A







Kenapa pulak ada 3A ni...Ini bukan 3A UPSR tapi cerita tentang anak2 dara ku Arina, Alia dan Ardini... tapi bagi abg dia ada 4A..satu lagi Ain... he he balik cerita anak yg semakin membesar dah semuanya perempuan...emmm sibuk dgn gaya masing2 perangai pun lain-lain tapi nampak semua cerdik...perasan pulak emak dia ... sorang cerdik membebel ikut mak dia...sorang cerdik kelentong ikut bapak dia , sorang lagi suka buat kelakar... he he cepat masa berlalu rindu kan perangai diaorg masa baby ni...tapi semua nya kes sama 40 hari masuk wad...lepas tu kena masuk bilik bedah ambil tisu dalam punggung ...kes tak boleh buang air besar... tapi lepas je pantang semua nya ok membesar dengan sihat...kes tiga orang anak aku ni buatkan aku takut nak bersalin lagi emmm ...tapi aku masih teringin dan dapatkan satu lagi A dalam hidup aku ..kalau boleh A yang ini biarlah jejaka pulak pewaris keluarga he he ...mudah-mudahan di beri aku kesempatan untuk dapatkan satu A lagi ...tapi bila yer...emm selepas semuanya selesai InsyaAllah hujung tahun ni kalau habis belajar boleh ...Semoga kesemua 3A dalam hidup aku akan membesar menjadi insan yang berguna , bertakwa dan solehah...