Sunday, November 7, 2010

ARDINI KU SAYANG

Saya masih belum ada perasaan untuk menulis apa-apa artikel berikutan kesibukan di sekolah yang masih belum habis...semakin tahun 2010 sampai ke penghujung begitulah kami guru-guru terlalu sibuk untuk menghabiskan kerja-kerja 2010... pun begitu kerja-kerja 2011 telah menanti penglibatan kami...




sungguh begitu asyik perjalanan kerja seorang guru... terburu-buru, updated, dan semuanya mesti under dot... oh...pun begitu aku bersyukur aku masih dipanggil guru sehingga dan saat ini... begitu juga aku bersyukur kerana Arina mendapat 5A untuk peperiksaan akhir tahun baru-baru ini setelah puas ku piat-piat telinganya ...




aku cuma ingin dia belajar untuk mendapatkan keputusan yang baik tidak kira apa juga peperiksaan yang diambil...


Dan ini aku titipkan foto-foto terbaru Ardini ku sayang...sekarang telah berusia 6 bulan ... Alhamdullillah dia semakin aktif dan sihat...syukron terima kasih atas doa kalian sahabat-sahabat blogger yang dihormati...





>


>