Thursday, May 20, 2010

ALHAMDULILLAH

salam semua tas doa kalian anak ku telah pulang ke rumah...tapi aku masih risau sebab kena tunggu result operation haritu...tapi InsaALLAH semua pasti ok...untuk pengetahuan semua anak aku suspek hprunge disease ( masalah usus) tapi itu semua suspek saja...baru2 ni ada operation ambil sel untuk lihat sama ada ada masalah usus...tapi selepas itu anak aku dah boleh buang air besar macam biasa ini bermakna anak aku normal...cuma tunggu 2 weeks more untuk tahu ujian darah ... sebab anak aku PRAlong Joundies... kuning yang lama...kalau tengok muka dia pun nampak kuning...tapi aku rasa kesan aku mandikan bunga kuning yang suami beli diseng seh...entahlah harap2 tak ada apa2... Terima kasih atas keperihatinan semua...buat masa ni tak dapat nak upload gambar tak sempat akau kena beri perhatian yang lebih pada ARDINI semoga adik sihat seperti baby yang lain...