Monday, March 29, 2010

LAST PERGI PEJABAT POS

Salam semua ...rasa hari ni adalah kali terakhir saya pergi pos untuk urusan penghantaran barangan...terlalu saya terasa apabila dimalukan...tapi yang sedih bukan saya sahaja ada lagi orang lain yang hantar barang dengan kotakbesar juga mendapat nasib yang sama seperti saya...dan akhirnya saya telah buat keputusan untuk tidak menggunakan parcel daripada pejabat pos lagi... MOHON MAAF kepada sesiapa yang berkehendakkan penggunaan pos biasa ya...saya dah tak sanggup dimalukan...Tetapi saya puas sebab saya dah beritahu pada kerani tu saya pernah kehilangan dokumen yang dihantar melalui POS xPress pun memang tak terjamin...Dia kelu membisu...he he he nak lwan cakap cikgu konon...Ish oklah nak cari gaduh pulak tapi malas nak jumpa makcik tu ...walaupun saya pernah mengajar anak dia satu masa dulu...