Friday, November 28, 2008

Cahaya Mata Permata Hati

Ish... ditakdirkan aku ni bunting pelamin... Anak pertama tahun tu jugak... 28.12.2003... sebenarnya aku patut lahirkan Januari tapi oleh sebab Tuhan permudahkan perjalanan aku nak bersalin so bersalinlah awal... Alhamdulillah... Tak ada masalah melahirkan Puteri yang sulung ... Nurul Arina. Dan tahun 2004 satu lembaran baru bagi aku sebab tukar sekolah ikut suami tercinta ...Tapi tak lama jugak 2005 Arina dapat adik baru. Kali ni aku sangat berharaplah putera... Lagipun belah mak aku memang tak ramai cucu lelaki .. Tapi semua tu di tangan Tuhan aku selamat melahirkan seorang lagi Puteri. Nurul Alia selamat dilahirkan dengan comel sekali maklumlah berat cuma 2.5... Tapi alhamdulillah bila dah besar amboi... bukan main lagi mengalahkan kakak dia...he he he